Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

22 Aralık 2012 Cumartesi

Fenerbahçe'li Olmak

 Fenerbahçe'li olmak hapisle ölçülemez heleki senin yattığın gibi, her hapis yatan senin gibi yatacaksa ben 10 yıl yatarım, ikincisi sen kimsin  tapusunumu aldın klübün? Aldıysan kim verdi?


 Eeee ne yapalım şimdi her taraftar olan senden destur mu alacak kimsin anlamadım. Buna terbiyesizlik denir. Kendine her türlü hakkı tanıyacaksın taraftarı hapse atacaksın yok öyle, kimse gitmesin o zaman stada sen doldur yenilin kazanın kendinize oynayın, bu takım avrupa şampiyonu olsa ne olacak top oynamıyor kazansada kaybetsede bu gerçek biz hangi maçımızı rahat seyrettik kaç tane soruyorum size , kendileri klübü hegomonyaları altına almışlar hiçbir muhalif sese tahammülleri yok taraftara fırça basına fırça oh kimse sesini çıkaramayacak padişahlıktan beter, sultan AZİZ YILDIRIM, sesi çıkanın kellesini alın . Klüp üyeleride emredersiniz sultanım, bu adama dur diyen yok sen dur bakayım ne sanıyorsun sen bu klüp bizim taraftarın TÜRKİYE'nin sen neyi sahipleniyorsun .Aziz Yıldırım'ın başkanlığı hapisten çıktıktan sonra bitmiştir bu her taraftarın aklında olan düşüncedir


 Burdan divan kuruluna klüp üyelerine sesleniyorum bu adama artık dur diyin yoksa artık klüp tepkiler size dönecektir, ve bu tepkiler çok sert olacaktır.


 Şimdi size soruyorum, bu yönetimin harcadığı paraların ve yaptığı transferlerin listesinin açıklanmasını istiyorum ,
 Bu başkan kaç yıldır yönetimde 14 yıldan fazla her sene ortalama 30 Milyon EURO desek çarpın
420 milyon bu sadece transfere harcanan para ,cezalar, klüp harcamaları hariç oturmuşlar kasanın başına asmışlar tabelayı veresiyemiz yoktur hep peşin al gülüm ver gülüm para nerden geliyor taraftar sağolsun ödüyoruz ya hep destek tam destek ben para nerde sorunca sen kimsin oluyor eee parayı ben verdim sen kafana göre harcayıp duruyorsun kaç tane futbolcuyu boşa aldık hesabını yapın bakalım kaç para çıkacak.

 Acilen birilerinin hesap sorması bu yönetiminde hesap vermesi gerekiyor , Ya bunu taraftar yapacak yada klübün divan kurulu üyeleri ve klüp içinde faaliyet gösterenler.


BİZİM FENERBAHÇE'LİLİĞİMİZİ SEN ÖLÇEMEZSİN HEPİMİZ TOPRAK OLACAĞIZ BU TRİBÜNLERİ YİNE TARAFTAR DOLDURACAK SEN DEĞİL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder